Cassarn

Alla inlägg under februari 2013

Av cassarn - 26 februari 2013 15:25

I know, she knows that im not fond of asking
True or false, it may be... Well, she's still out to get me.
And I know, she knows that im not fond of asking
True or false, it may be... She's still out to get me!

I may say it was your fault
Because i know you could have done more
Oh you're so naive yet so
How could this be done
By such a smiling sweetheart.
Oh and your sweet and pretty face
Is such an ugly word
For something so beautiful.
That everytime I look inside

Av cassarn - 19 februari 2013 14:35

Hej jag är sämst på att hålla bloggen uppdaterad.. Men så är jag, jag kommer i olika perioder. Ibland vill jag skriva hur mycket som helst, sen kan det gå veckor/månader innan jag är sugen igen.


Idag mår vi hel kasst.. Iallafall jag och Vera. Förkylda,feber och huvudvärk. Snälla, snälla, snälla att det försvinner till helgen. Vi har nämligen barnvakt då eftersom Max ska ha födelsedagsfest. 


Idag blev Vera mätt och vägd, 9150g och 72cm lång var våran lilla bajsmaskin. Hon växer så det knakar..

 Vi var även på ultraljud igår, uppföljning av hennes njurbäckinflammation. Herregud vilken underbart duktig tjej vi har, även fast hon var tvungen att ligga blixtstilla under tiden dem röntgade, fasthållen och med en kateter, så gjorde hon inte många ledsna grimaser och inte nog med det, allt gick på en kvart?! Vi hade förberett oss för att vara där hela morgonen och förmiddagen, men allt gick som smort. Barnläkaren ringde idag och allt såg bra ut. Tack! Nu ska vi bara vara nogranna med att hålla koll på henne så hon inte får feber utan andra symtom, då kan det vara urinvägarna igen.


Hämtade Vincent från dagis och till hans absolut stooora förtjusning stod en "traktor" och skottade utanför våran dörr! Ojoj, han skulle "elpa traktor" och skotta snö han med och när "traktorn" var klar så var dock inte Vincent klar, han skulle INTE in.


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards