Cassarn

Alla inlägg under december 2012

Av cassarn - 21 december 2012 14:15

Nu ska jag iväg till läkaren med min lilla skrutt.. Hon har tappat rösten, hostar, spyr och mår allmänt dåligt :( Hoppas att hon blir bättre snart. Så jobbigt att se henne så dålig.



Av cassarn - 20 december 2012 15:46

I helgen så sov jag över hos mig fina kusin Katja, vi hade en helt awsome eftermiddag/kväll, sedan begav vi oss ut för att träffa lite folk och ta några glas. Även fast jag var relativt nykter så hade jag kul på "krogen". Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt vårat val av "krog".. Poco loco?! Aja vi hade det super trevligt på Pitchers innan iallafall :) Vet inte heller om jag ska skratta eller gråta åt alla dessa fula bilder på min telefon. Några bilder lägger jag upp, men inte alla.. Haha


          

Av cassarn - 20 december 2012 15:37

Igår julhandlades det med trötta små barn och på kvällen åkte granen upp med en väldans fart! Nu är det jul hemma hos oss också :)


       

Av cassarn - 18 december 2012 15:21

Just idag så känner jag verkligen hur lycklig jag är. Jag är så otroligt glad att jag har er och vet inte vart jag skulle ta vägen utan er.. Ni lyser upp mina dagar något otroligt. Jag älskar er så mycket!


 

Av cassarn - 10 december 2012 10:42

Ikväll så tänkte jag faktiskt ställa mig i köket och baka! Dessa godingar står på kvällens schema ;)

 Hur gott? Tänkte även göra ett par med lite lakrits smak också! Men först måste jag ta itu med dagens tråkigheter, att det aldrig kan vara bra någon gång? Alltid är det något.. Men det är väl så det ska vara antar jag.

 

Av cassarn - 5 december 2012 14:42

     

Av cassarn - 5 december 2012 14:22

Beställde hem den sista säsongen av den underbara serien Oth, som jag följt sen jag var tonåring! Funderar på om jag och Vincent ska gå och baka lite chokladbollar till ikväll ;) Då blir kvällen fulländad..


 

Av cassarn - 5 december 2012 14:12

Jag verkligen älskar att höra hur Vincent börjar prata mer och mer.. Han har varit väldigt livlig och aktiv enda sen han var liten, så talet verkar ha hamnat åt sidan? Äh vem bryr sig, så länge mamma är med och översätter ;) Haha. De nya orden som han nyligen börjat säga är "Peppekaka" och "Ticke" = Pepparkaka och täcke! Haha


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards