Cassarn

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Pucko loco

Av cassarn - 20 december 2012 15:46

I helgen så sov jag över hos mig fina kusin Katja, vi hade en helt awsome eftermiddag/kväll, sedan begav vi oss ut för att träffa lite folk och ta några glas. Även fast jag var relativt nykter så hade jag kul på "krogen". Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt vårat val av "krog".. Poco loco?! Aja vi hade det super trevligt på Pitchers innan iallafall :) Vet inte heller om jag ska skratta eller gråta åt alla dessa fula bilder på min telefon. Några bilder lägger jag upp, men inte alla.. Haha


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassarn - 2 mars 2013 10:45

Idag ska vi hem till Jim och gratta honom :) Han fyller nämligen år imorgon! Så grattis till honom <3   Häromdagen var vi i badhuset och herregud vad Vincent trivdes! Måste verkligen åka dit lite oftare, för hans skull! Igår var vi på Leos lek...

Av cassarn - 26 februari 2013 15:25

I know, she knows that im not fond of asking True or false, it may be... Well, she's still out to get me. And I know, she knows that im not fond of asking True or false, it may be... She's still out to get me! I may say it was your fault Because i k...

Av cassarn - 19 februari 2013 14:35


Hej jag är sämst på att hålla bloggen uppdaterad.. Men så är jag, jag kommer i olika perioder. Ibland vill jag skriva hur mycket som helst, sen kan det gå veckor/månader innan jag är sugen igen.   Idag mår vi hel kasst.. Iallafall jag och Vera. F...

Av cassarn - 21 december 2012 14:15

Nu ska jag iväg till läkaren med min lilla skrutt.. Hon har tappat rösten, hostar, spyr och mår allmänt dåligt :( Hoppas att hon blir bättre snart. Så jobbigt att se henne så dålig.     ...

Av cassarn - 20 december 2012 15:37

Igår julhandlades det med trötta små barn och på kvällen åkte granen upp med en väldans fart! Nu är det jul hemma hos oss också :)           ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards